Forum Forum chorych na szpiczaka Strona Główna Forum chorych na szpiczaka
Krótki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Szpiczak mnogi - skutki uboczne

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum chorych na szpiczaka Strona Główna -> Forum testowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Subterras13
Gość






PostWysłany: Śro 20:09, 02 Maj 2012    Temat postu: Szpiczak mnogi - skutki uboczne

Witam, moj dziadek od pieciu lat choruje na szpiczaka mnogiego. Czy ktos z panstwa moglby mi podpowiedziec jak pomoc mu w walce ze skutkami ubocznymi ? Glownie sa to oblewajce cale cialo, bardzo silne poty wystepujace co 15-20 minut przez cala dobe. Dodam, ze dziadek co miesiac jezdzi na chemioterapie. Moze ktos z panstwa doswiadczyl czegos podobnego ? Bede bardzo wdzieczna za kazdy wpis, kazda wskazowke !
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum chorych na szpiczaka Strona Główna -> Forum testowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin